Tuesday, September 15, 2009

doggy poo ^^ her şey şirin olabilir :)

special a’dan beri çizgilerden uzaktım.. ta ki bugün bu 33 dakikalık kore yapımı çizgi filmi seyredene kadar.. ayrıca ilk defa bir kore çizgisi seyretmek beni çok mutlu etti.. böyle bir bakış açısı ancak korelilerden çıkabilirdi..



walla nasıl anlatsam bilmiyorum.. başroldaki karakterimiz oldukça komik çünkü.. o bir ‘köpek kakası’.. bir köy yolunun orta yerinde dünyaya gözlerini açmış.. biri bana deseydi ki bi köpek kakası seni çok duygulandıracak ve çok mutlu edecek.. bilmiyorum nasıl bir karşılık verirdim..

üzülmesi ağlaması o kadar tatlıydı ki.. yanında duran toprak parçası ona “hayatta her şeyin bir yaradılış amacı vardır” demişti.. bunun üzerine hiçbir yere kıpırdayamadığı halde yaratılış amacını bulmaya uğraştı.. ayrıca çizgilerin korecesi de kulağa ayrı bir hoş geliyor benden söylemesi

benim izlediğimde türkçe altyazı gömülüydü, biraz geç geliyordu ama çok rahatsız edici değildi..  isteraeniz bu adresten ulaşabilirsiniz..

No comments:

Post a Comment